پکیج آموزش کسب درامد اینترنتی در سال 99

دسته بندي : 🔺سایر » 🔺پروژه های آموزشی

کسب درآمد اینترنتی آسان و مطمئن

روش آسانی برای کسب درآمد بهتر از اینترنت (تا عمر داری پول در میاری...)

 

 

 

 

 

چگونه از اینترنت کسب درآمد کنیم ؟

قانون اول: باور خود را تغییر بدهید!!!

 

پرنده ایی که از پرواز میترسد به قفس میگوید تقدیر

 

تنها تفاوت رسیدن و نرسیدن باور ما هست

 

تیم ما 99 درصد تضمین بهت میده اون 1 درصد هم تلاش خودته!

 

 

کسب ثروت و درآمد از اینترنت بدون داشتن سرمایه نیاز به تخصص کافی دارد و باید فرد به طور مداوم با دنیای دیجیتال و اینترنت در ارتباط باشد. بنابراین، در یک درآمد تصمیم گرفتیم که روش های کسب درآمد از اینترنت را به شکل دقیق مورد بررسی قرار دهیم و بهترین دوره کسب درآمد اینترنتی را معرفی کنیم تا شما نیز از آنها استفاده کنید. پس با ما همراه باشید.

توجه: دوره کسب درآمد از اینترنت ما کاملاََ اختصاصی بوده و با جدیدترین روش های کسب درآمد دنیا تهیه شده است، پس فقط با 5 دقیقه صرف زمان به مطالعه مطالب این صفحه زندگی و آینده شغلی خودتون رو متحول کنید.

 

 

دنیای دوست داشتی مجازی از گذشته تا به امروز

دیروز گذشت، اکنون می توانیم از این دنیای مجازی پولدار بشیم!!!

 

 

 

 

چند سال پیش رو به خاطر بیارید! منظورم اون زمان‌هایی هست که مردم ایران چیزی به نام سیم کارت و موبایل رو نمی‌شناختند و تلفن‌های هوشمند و صفحات لمسی و … در دسترس مردم نبود، شاید خیلی از دهه 70 یا 80 یادشون نباشه اون زمان‌هایی که کل کاربران و استفاده کنندگان از اینترنت در کشور ایران هنوز به 10 میلیون نفر هم نرسیده بود، اون زمان‌هایی که برای کانکت و متصل شدن به اینترنت باید چند دقیقه سر و صدای عجیب و غریب مودم‌های دایال آپ رو می‌شنیدیم و آخرش وقتی به اینترنت هم اتصال پیدا می‌کردیم با سرعت بسیار پایین وصل می‌شدیم و اونقدر سرعت پایین بود ( در بهترین حالت سرعت 56k kbps و با سرعت دانلود ۷ کیلوبایت بر ثانیه! 😕 ) که حتی یک سایت ساده رو هم به سختی بارگذاری می‌کرد و سایت گوگل هیچ چیزی جز یک جستجوگر نوپا و چند صفحه ساده بود و خبری از هوش مصنوعی و.. . نبود و تعداد سایت‌هایی که در نتایج جستجو ظاهر می‌شد، در بعضی کلمات به تعداد انگشتان دست هم نمی‌رسید! سایت‌ها و وبلاگ‌ها نازیبا و غیر حرفه‌ای بودن، در اون دوران کسب درآمد از اینترنت بقدری سخت بود که حتی میشه گفت غیر ممکن بود!

کمتر کسی از اینترنت و کامپیوتر سر در میاورد و تعداد  خیلی محدودی هم سایت یا وبلاگ داشتند.

 

 

 

 

واقعیت اینه که دیگه اون زمان‌ها گذشته و الان تعداد کاربران اینترنت در ایران از 55 میلیون نفر بیشتر شده و در برخی آمار می‌گن که از 64 میلیون نفر هم بیشتر شده و هر روز هم داره بیشتر می‌شه (نیازی نیست زیاد به آمار دقت کنید امروزه اگر به افراد دور و بر خودتون نگاه کنید، می‌بینید که از یک بچه چند ساله تا افراد مسن هم اینترنت رو می‌شناسن و از اون استفاده می‌کنن) فقط کاربرانی که با موبایل خودشون به اینترنت متصل میشن بیش از 40 میلیون نفر شده و این در حالیه که در گذشته کل کاربران اینترنت ایران حتی به 10 میلیون نفر هم نمی‌رسید و الان هر روز کاربران اینترنت در حال افزایش هست و سرعت اینترنت خیلی بهتر از قبل شده و الان حتی در بسیاری از روستاهای کشور هم مردم به اینترنت پرسرعت دسترسی دارن و هر روز فرصت‌های بیشتر و بهتری برای کسب درآمد با اینترنت به وجود میاد، سرعت بیشتر ، ارزان بودن،محتوای کاربر پسند،و تنوع بالا باعث شده حتی خرید های اینترنتی هم افزایش پیدا کنه

 

چندی پیش در یکی از مهمانی‌های فامیلی دیدم که چند تا بچه 6 تا 8 ساله کنار هم نشستن و از کافه بازار اندروید، با کارت بانکی ، دارن خرید اینترنتی انجام می‌دن! 😯

و یا مدتی پیش یکی از بستگان، تازه فرزندش به دنیا اومده بود و گفت رفتیم توی اینترنت و دنبال یک اسم خوب گشتیم و از اونجا برای بچمون اسم انتخاب کردیم! (دقت کنید که در گذشته معمولا بزرگ فامیل برای بچه‌های تازه متولد شده اسم انتخاب می‌کرد اما الان پدر و مادر از اینترنت اسم بچه‌شون رو انتخاب کردن، این در حالیه که پدر و مادر اون بچه به من گفتن که اسم ما رو، پدر بزرگامون انتخاب کرده بودن!) یا در گذشته بیشتر می‌دیدیم افرادی که بازنشسته میشن در منزل و بیشتر جلوی تلویزیون می‌شینن، اما الان اکثر بازنشته‌ها و حتی افراد مسن از موبایل، کامپیوتر و اینترنت استفاده می‌کنن و با اون مشغول به کار هستن!!

همین کافه بازار روزانه بیش از 700 میلیون تومان درآمد داره!!!

 

یا اسنپی که در تهران و کلان شهر های ایران به عنوان تاکسی آنلاین فعالیت می کنه الان روزانه 640 میلیون تومان درآمد داره!

 

یا آچاره که خدمات منزل و.. ارائه میده چیزی حدود 300 الی 500 میلیون در روز درآمد داره!!

 

مدیران یا ادمین های این سایت ها فقط با کمی پشتکار و یه ایده ناب تونستند به این جایگاه برسند، چرا شما نتونید؟

 

شما حتی اگر عادی ترین فرد در ایران باشید و هیچ اطلاعی از روش کسب درآمد از اینترنت نداشته باشید،باز هم نگران نباشید

 

ما به شما ماهیگیری رو یاد میدیم.

ما {0 تا 100} آموزش و راه اندازی کسب و کار اینترنتی رو در یک دوره فشرده زیبا برای شما عزیزان آماده کرده ایم،این بسته تنها دوره کسب درآمد آنلاینی هست که همراه با هدیه ارائه میشه.

 

 

 

 

حالا من یک سوال از شما دارم ، بدون آموزش چند سال طول می کشد تا از اینترنت کسب درآمد کنید؟

 

قطعا تنها راه رسیدن به درآمد از اینترنت آن هم بصورت مطمئن و قانونی استفاده از یک دوره آموزشی به عنوان راهنما است.

 

ما به شما یاد می دهیم چگونه لپ تاپ و کامپیوتر یا موبایل خود را به منبع درآمد تبدیل کنید! میلیون ها تومان پول نقد در انتظار شماست اگر و اگر شما خودتان را شایسته این پول ها بدانید. فاصله شما از همین لحظه تا فرا گرفتن این تکنیک ثروت ساز فقط به اندازه خواندن این صفحه تا انتهاست. ما امتحان کردیم شد، بدون تردید شما هم می توانید چون این کار ساده تر از چیزی است که فکرش را می کنید. به سادگی حتی چند دقیقه می توانید تا بالای 100،000 تومان کسب درآمد کنید شاید پیش خودتان بگویید چنین چیزی امکان ندارد ولی ما هر روز درآمد های عالی از همین روش دریافت می کنیم.

 

پکیجی که قصد خرید آن را دارید یک کسب و کار حرفه ای است. کسب و کاری که می تواند مخارج زندگی شما به طور جدی تامین کند… با انجام این روش آموزشی باید خودتان را برای زندگی بهتر آماده کنید. در روز حدود 200 نفر به سایت ما مراجعه می کنند و شاید از این 200 نفر فقط 3 نفر پکیج آموزشی درآمد تایم را تهیه کنند! میبینیم که 197 نفر به خاطر باور غلط هنوز از پکیج آموزشی ما استفاده نکرده اند و آن 3 نفرهمان افرادی هستند که ریسک پذیر بودند و نتیجه مطلوب از پکیج را گرفته و از جلوی آن 197 نفر عبور می کنند. جالب تر از این ، در آن لحظه 197 نفر دوست دارند جای اون 3 نفر باشند! پس باور های غلط خودت رو برای همیشه کنار بذار!

 

 

**مزیت های پکیج استثنایی یک درآمد**

 

درآمدی بین 100هزار تومان  تا 2 میلیون در روز است

بدون نیاز به ساخت سایت و...!

این کار فروش در آمازون نیست!

داشتن شغلی پاره وقت با ساعات کار دلخواه اما درآمد بالا!

این کار، سرمایه گذاری و فروش در گوگل نیست!

این کار, ربطی به تلگرام و افزایش ممبر حوصله سربر ندارد

این کار، طراحی برنامه و تولید محتوا نیست!

این کار، راه اندازی کانال و ارسال پست نیست

این کار، زیرمجموعه گیری نیست!

این کار به فروش و بازاریابی خدمات ارتباط ندارد

این کار، ذره ای نیاز به دانش زبان انگلیسی ندارد!

این کار، هیچ ارتباطی به هوش مالی ندارد!

این کار، سرمایه گذاری روی بیت کوین نیست!

این روش، هیچ محدودیت سنی ندارد و هر کسی با هر دانشی می تواند کسب درآمد کند.

این روش، هیچ محدودیت مکانی ندارد و هر جا در هر استانی می توانید کسب درآمد کنید.

این روش نیازی به صرف زمان طولانی برای یادگیری نداره، در کمتر از یک هفته شما می توانید آن را یاد بگیرید!

این روش آپلود کردن ویدیو و کسب درآمد از آپلود سنترها نیست!

با این روش واقعا واقعا واقعا میشه درآمد کسب کرد به شرط اینکه هرچه زودتر شروع کنید!

درآمد شما هم به دلار می باشد هم به تومان شما با دلار می توانید کسب درآمد کنید به راحتی آب خوردن

درآمد شما کاملا متعلق به خودتون هست و از هیچ کسی اون رو نمی گیرید بلکه مستقیم میاد تو حساب خودتون!

این کار با همه روشهایی که تاحالا برای کسب درآمد از اینترنت در تلگرام و سایت های مختلف دیدید و خریدید فرق میکنه و واقعا کاربردی و عملیه!

روش این درآمد کاملا حلال و مطابق با قوانین شارع مقدس اسلام است و هیچ گونه کلاهبرداری، دروغ و سوء استفاده ای در کار نیست!

این کار فروش جزوه و موارد مشابه نیست!

این آموزش در قالب ویدئو مو به مو دنبال خواهد شد با کیفیت بسیار بالا

این کار، خرید و فروش ارزهای دیجیتال و وب مانی نیست!

در این کار پول درآوردن شما باعث ضرر رسیدن به کسی نمی شود!

این کار، آموزش دیگر سایت ها نیست زندگیتان واقعا متحول خواهد شد.

این کار، کار کردن با سایتهای کلیکی و تبلیغات CPC نیست!

شما برای تهیه این آموزش می توانید از هر کارت بانکی که دارید استفاده کنید!

این کار هیچ سقف درآمدی نداره و درآمد شما مستقیما به حساب خودتون واریز میشه پس هیچ حداقل پرداختی برای دریافت درآمدتون ندارید!

این کار، ساخت پیج اینستاگرام نیست!

با هر نوع اینترنت معمولی اعم از ADSL و اینترنت گوشی و وای فای می توانید این کار را انجام دهید! حتی دایال آپ اگر تو دنیای امروزی وجود داشته باشه

با توجه به آسانی این روش این امکان 100% وجود دارد که شما از همان روز اول به درآمد برسید!

در این روش، شما تا هر زمانی که کار کنید پول دریافت می کنید اما نکته اینجاست که درآمد اینکار می تواند خیلی خیلی بیشتر از سایر کارهای جامعه باشد!

این روش، ایجاد فروشگاه اینترنتی و درست کردن سایت نیست!

این کار، فروش منابع نیست!

این کار، گوگل ادسنس نیست و هیچ ارتباطی به گوگل اصلا ندارد!

این روش، آینوتی نیست!

درآمد از این روش مادام العمر می باشد

این کار، پیش بینی مسابقات و شرط بندی نیست!

این کار تکرار یک فرمول ساده است هر روز و هر روز تکرارش کنید و پول دربیارید!!!

 

**هدیه ویژه این دوره چیه؟**

 

80 روش کسب درآمد با موبایل

رفع ریپورتی در کمتر از 24 ساعت

نرم افزار ردیابی موبایل (هر کجا که باشه)

ربات افزایش بازدید سایت یا وبلاگ

پنل فالوئرگیر اینستاگرام

پنل ممبرگیر واقعی تلگرام

 

 

 

 

اثبات درآمد کسب شده توسط این دوره:

 

 

 

 

سوالات متداول:

-برای این کار چه مقدار سرمایه نیاز دارم؟ 

پاسخ: برای این کار به سرمایه کمی نیاز دارید . اگر در جایی دیدید که پکیجی تبلیغ می کند و ادعا می کند که اصلا به سرمایه ای نیاز ندارید کاملا دروغ است. بلکه برای پیش بردن کار به سرمایه کمی نیاز دارید.

-اگر شما درآمد میلیونی دارید پس چه نیازی به دریافت پول برای ثبت نام این دوره دارید؟

 پاسخ:  این هزینه دریافتی جهت ثبت نام شما می باشد، و بخشی مالیات و و بخشی به خدمات اینترنتی صرف می شود. (نگران هزینه اندک در ابتدا نباشید، اگر مطابق آموزش پیش بروید در 1 دقیقه ابتدایی می توانید این هزینه را برگردانید.)

-آیا این آموزش ها همون بازاریابی شبکه ای و فعالیت در سایت های خارجی و کلاهبردار هست و یا سایت های پیش بینی فوتبال، بیمه و تبلیغات کلیکی هست؟؟ اگر هیچکدومه پس چه روشیه؟؟ 

پاسخ: خیر، روش ما به هیچ کدام از این ها مربوط نمی شود. مطمئنا با دیدن آموزش های ما تعجب می کنید که چرا زودتر وارد این کار ناب نشده اید. روشی کاملا قانونی و شرعیست که درآمد بسیار زیادی دارد. البته نباید توقع داشته باشید که یک شبه میلیونر شوید بلکه باید پله پله با تلاش خود پیشرفت نمایید.متاسفانه نمی توانم آموزش حاصل تجربیات چند ساله خود را لو بدهم و به همین راحتی در دسترس سودجویان اینترنتی قرار دهم.

-چه افرادی می توانند این از این آموزش استفاده و کسب درآمد کنند؟

 

 پاسخ: شروع کسب درآمد با این روش فقط با تهیه این پکیج و دیدن آموزش ها نیاز دارد و همه افراد با هر سطح تحصیلاتی می توانند از آن به طور کامل استفاده کنند، چه مهندس، چه کارگر، چه دانشجو، چه زن و چه مرد. البته کمی آشنایی با اینترنت و کامپیوتر نیاز است و شرط موفقیت، دیدن تمام آموزش ها و اجرایی کردن تمام و کمال آنهاست.

-چطور می تونم به شما اعتماد کنم؟

 پاسخ: بنده و همکارانم مدتهاست از این روش کسب درامد می کنیم به همین دلیل فیلمی از درآمد خودمان در این پکیج قرار داده ایم.

-چرا این روش که انقدر تعریفشو می کنید همه نمیان سمت این کار؟ 

پاسخ: اگر همه آدمها مثل هم بودند که یا همه میلیاردر بودند یا فقیر. هر کسی علاقه و سبک فکری مختص به خودش را دارد و اصلا قرار نیست همه یک روش را انتخاب کنند، از طرفی موقعیت هایی که برای یک شخص در طول دوران زندگی اش پیشنهاد می شود با همدیگر متفاوت است.

-آیا این درآمد حلال و قانونیست؟

 پاسخ: بله، ابن درآمد از لحاظ قانونی هیچ مشکلی ندارد و به راحتی می توانید بدون هیچ مجوزی کار خود را انجام دهید. همچنین از لحاظ شرعی هم هیچ مشکلی ندارد و یک روش حلال می باشد

-برای کسب درآمد از این روش، روزی چقدر باید وقت گذاشت؟  

در این روش، شما پس از دیدن آموزش ها ، در دو روز اول حدود ۳-۴ ساعت و در ادامه بین ۱ تا ۲ ساعت وقت نیاز دارد.

-تا چه مقدار می توان از این روش کسب درآمد داشته باشیم؟

 درآمد شما به ۳ فاکتور مهم بستگی دارد: ۱- علاقه ۲- تلاش ۳- استعداد، اگر علاقه و انگیزه به همراه تلاش و پشتکار داشته باشید و کمی استعداد خودتان را نیز چاشنی این روش کنید درآمد بسیار خوبی بدست خواهید آورد بنابراین نمی توان مبلغ خاصی را گفت بلکه همه چیز به خودتان بستگی دارد اما این روش تا روزی ۱ ملیون تومان هم ظرفیت دارد.

-درآمد این روش چگونه به دست ما خواهد رسید؟ درآمدمان قانونیست؟ 

پاسخ: این کار کاملا قانونیست و درآمد شما از طریق حساب بانکی تان به شما واریز خواهد شد و از همین ایران خواهد بود. مطمئن باشید از خرید این بسته پشیمان نخواهید شد.

 

توضیحات کلی دوره:

میزان حدودی کسب درآمد: 100 الی 500 هزار تومان روزانه

 

پیش نیاز: آشنایی ابتدایی با کامپیوتر و اینترنت

 

بازه سنی مناسب: 14 الی 70 سال

 

تاریخ شروع کسب درآمد: بعد از یادگیری می توانید کسب درآمد کنید

 

تعداد فایل ها: 7 فصل جامع(12 فایل ویدیوی آموزشی+4 برنامه موبایل +3 برنامه کامپیوتر +15 pdf)

 


همین امروز در دوره کسب درآمد اینترنتی ثبت نام کنید (98% تخفیف ویژه فقط برای امروز)

 

 

قیمت اصلی شرکت در دوره: 1،320،000 تومان

 

قیمت با تخفیف ویژه:950،000 تومان

 

 

 

 

 

 

اگر در صفحه پرداخت با خطای زیر روبرو شدید، با یک مرورگر دیگر دوباره امتحان کنید.

 

 

 

 

 

 

 نکات امنیتی در خرید های اینترنتی

1-امنیت صفحه پرداخت

قبل از اینکه اطلاعات مالی خود را برای انجام تراکنش آنلاین وارد کنید، امن بودن وب سایت را مورد بررسی قرار دهیدبدین صورت که باید یک نماد قفل در نوار آدرس و یا آدرسی که با shttp یا https آغاز می شود. وجود داشته باشد.

این نشانه بدین معناست که عملیات خرید رمزگذاری شده و ایمن است. هرگز از شبکه های بی سیم و ناامن برای خریدهای آنلاین خود استفاده نکنید.

درگاه پرداخت زرین پال دارای امنیت بالایی در پرداخت است.

 

2-از اطلاعات شخصی خود محافظت کنید.

 

هنگام خرید آنلاین مطمئن شوید اطلاعاتی که برای تکمیل تراکنش از شما درخواست شده جهت ارائه به فروشنده الزامیست. این نکته را مدنظر قرار دهید که تنها نیاز به پر کردن بخش های ستاره دار و ضروری فهرست خرید فروشنده آنلاین است.پس قبل از آنکه اطلاعات خود را وارد کنید، سیاست حریم خصوصی وب سایت فروشنده را مطالعه کرده اطمینان حاصل کنید که اطلاعات شما در آینده چگونه مورد استفاده قرار خواهند گرفت

 

3-اطلاعات خود را نگه داری و ذخیره کنید.

 

لازم است که تمام تراکنش های آنلاین خود اعم از :  توضیح محصول، قیمت، رسید آنلاین، شرایط فروش و حتی کپی هر ایمیلی که با فروشنده داشتید را چاپ و نگهداری کنید.

 

حتما حساب کارت اعتباریتان را پعد از دریافت محصول بررسی کنید تا مطمئن شوید برداشت های اضافی و هزینه های غیر مجاز انجام نشده است

 

4- نسبت به ایمیل های درخواست اطلاعات بسیار محتاط باشید.

مهاجمان سایبری ( هکرها) گاهی از طریق ارسال ایمیلهایی مانند: درخواست تایید خرید یا اطلاعات حساب کاربری و یا بانکی خریدار اقدام به سو استفاده می کنند. توجه داشته باشید که کسب و کارهای قانونی هرگز چنین اطلاعاتی را از طریق ایمیل دریافت نمی کنند پس. اگر نسبت به مسئله ای مشکوک شدید فورا با فروشنده تماس بگیرید.

5-استفاده از اینترنت عمومی

در صورتی که مجبور شدید در یک مکان عمومی از اینترنت استفاده کنید هنگام وارد کردن رمز عبور دقت کنید اطرافیان قادر به مشاهده رمز شما نباشند و تاجایی که ممکن است از صفحه کلید های مجازی که بانک ها در اختیارتان می گذارند استفاده کنید.

6-استفاده از کارت مخصوص پرداخت

حتما کارتی مخصوص خرید های اینترنتی با موجودی کم داشته باشید، تا درصورت هک یا فشینگ خسارت زیادی نبینید.

 

7-از صفحات پرداخت معتبر خرید کنید.

هنگام خرید اینترنتی از سایت های معتبر خرید کنید و دقت کنید هنگام پرداخت وجه  رمز و کلمه عبورتان را تنها در سایت بانکتان وارد کنید نه سایت های دیگر.

8-شرایط یکسان

تصور نکنید چون مبلغ قابل توجهی وجه در حساب بانکی تان ندارید هدف مناسبی برای سارقان اینترنتی نیستید چرا که تمام کاربران اینترنت به یک میزان در معرض خطر تهاجم هکر ها هستند پس در هر شرایطی امنیت را جدی بگیرید.

9- استفاده از آنتی ویروس مطمئن

برای کامپیوتر یا موبایل شخصی تان یک نرم افزار امنیتی کارا و قابل اطمینان نصب کنید و در این باره با کارشناسانی که در خصوص نرم افزار ها مهارت دارند مشورت کنید.

10- عدم نصب نرم افزار های ناشناس

هیچ فایل و نرم افزار نامطمئنی را در سیستم خود دانلود واجرا نکنید.در این شرایط احتمال دانلود یک کد مخرب و سپس اجرای مستقیم آن در رایانه توسط خود شما بسیار بالاست.

11- تغییر رمز دوم کارت

هر چند ماه یکبار(6ماه) رمز اینترنتی خود را تغییر دهید تا از امنیت آن اطمینان داشته باشید.



 

دسته بندی: 🔺سایر » 🔺پروژه های آموزشی

تعداد مشاهده: 2701 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pdf

فرمت فایل اصلی: MP4

حجم فایل:269 کیلوبایت

 قیمت: 95,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل